zamknij

INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.

Informacja

ELFA poradnik

Nowe produkty

Promocje

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta”, Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:

  • towary są kompletne,
  • towary są w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu,
  • towary są zwrócone w stanie niezmienionym.

W przypadku decyzji o odstąpieniu od umowy i zwrotu zamówionych towarów, prosimy o zwrot na adres producenta:

Elfa Manufacturing Polska Sp. z o.o.
ul. Strefowa 7
75-202 Koszalin

z dołączonym dowodem zakupu i oświadczeniem odstąpienia od umowy.
Zwrotu można dokonać wyłącznie za pośrednictwem kuriera.


Reklamacje

Zakres gwarancji

Gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne w warunkach normalnego użytku domowego dla półek ażurowych, wsporników, szyn V i H, koszy wysuwnych, ram i elementów ruchomych w drzwiach przesuwnych.  

Okres obowiązywania

Gwarancja obowiązuje przez dziesięć lat od daty zakupu. Świadczenia gwarancyjne realizowane są na podstawie dokumentu zakupu.  

Ograniczenia

Uszkodzenia wynikające z nadużycia, niewłaściwego użycia lub zdarzeń nieprzewidzianych (takie jak powódź, trzęsienie ziemi) nie są objęte gwarancją. Uszkodzenia powłoki powierzchni spowodowane nadmierną wilgocią, zadrapaniami lub otarciami i nadmierną ekspozycją elementów nie są objęte gwarancją. Naprawa lub wymiana jest dostępna tylko w ramach niniejszej gwarancji. Elfa nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, w tym za szkody przypadkowe i wtórne. Przypadkowe uszkodzenia obejmują, ale nie są ograniczone, uszkodzeń spowodowanych upływem czasu i użytkowaniem. Wtórne uszkodzenia obejmują, ale nie są ograniczone, do kosztów napraw lub wymiany właściwości, która została uszkodzona, jeśli produkt Elfa nie działa prawidłowo.  

Jeśli potrzebujesz obsługi gwarancyjnej 

Pomoc serwisową uzyskasz, kontaktując się z naszym sklepem lub z dowolnym z dystrybutorów produktów elfa. W zależności od możliwości, naprawimy lub wymienimy produkt na nowy.  



Zwrot pieniędzy

Jeśli Sklep zostanie zobowiązany do zwrotu pieniędzy (w wyniku odstąpienia Klienta od umowy czy uznania reklamacji/gwarancji), nastąpi on w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu towaru. Jeśli Klient płacił przelewem elektronicznym, zwrot zostanie wykonany na konto, z którego otrzymaliśmy przelew. Jeśli Klient płacił przelewem tradycyjnym, zwrot zostanie wykonany na numer konta ustalony z Klientem.